Onsdag

Hej nu bloggar jag faktiskt från mobilen. Jag får inte vara inne på datan på ett tag och inte kolla på tv heller , det är lite surt. Men jag fick ju en smäll på min match i lördags och sen dess har jag haft ont i huvudet , pappa prata med en läkare igår och dom sa att jag bara fick vara hemma och vila , inte anstränga huvudet med tv eller data inte ens läsa, så läxorna blir lite svårt med gör dom ändå, måste ju. Men så igår runt halv 12 11 drog jag hem från skolan , gick och la mig och somna  och sov till halv 4 och sen lite längre. Började städa rummet men sen la jag mig bara i sängen. Borde egentligen sova nu men kan inte somna om. Menmen , bloggar så fort jag har tid eller kan gå in på en  data. Bye

Kommentarer
Postat av: matilda

missa inte CYKEL VM som drar igång idag och håller på till den 27/9!

hur många guld tror du Sverige tar? :D

2009-09-23 @ 11:46:10
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0