Torsdag



Det va precis vad du va en gång i tiden , mitt ljus i mörkret nu vet jag inte vad jag ska tro , kan du bli den du va mot mig förut eller ska det förbli så här ? Jag har alltid älskat dig men nu längre vet jag inte , jag ska försöka få saker som förut för jag skulle inte klara mig utan dig, sen 1 an och till nu. Jag hatar det här att alla känslor bara försvinner det är inget jag kan göra åt du har förändrats eller är det jag som har det ? Jag orkar inte tänka längre jag vill bara sova. Men GUMMAN , jag ska få tillbaka det vi hade föruut för inte alls länge sen.


Hej trosdag , och i morgon fredag och det betyder heeeeeeeeeeeeeeelg ! Veckorna går så sjukt fort och det är så sjukt underbart håller ni inte med ? Och jag vet att jag är dålig på det här med bloggning men jag gör när jag har tid och lust , och just nu har jag lust.. Eller ja. Men skolan gick väl brabra idag , på lunchrasten drog jag Borg och Jennifer hem hit och åt en varsin macka och sen bytte jag kläder och bytte väska. Sen drog vi tillbaka till skolan. Sísta lektionen va matte och det gick otroligt bra, det går bara bättre och bättre , fast varje gång jag säger så går det sämre. Men sen efter skolan tog jag kvart i 4a bussen till Gurra och mötte upp Emma , hittade lillaJocke där som jag inte träffat på år även om vi bor grannar (?) Lyckat. Men så vi åkte till donken , sen så åkte jocke ngn annan stans och jag och Emma drog till hemmesta och vänta på min buss prata lite med Micke då . Sen drog vi hem till mig , bytte på min kanin , så nu är hon glad hoppas jag. Sen satte vi oss vid datan tog lite bilder , sen gick vi ner till båten och där va Filip , så va med honom ett tag , sen gick vi upp beställde mat , men Emma blev hämtad så ingen mat för hennes del. Men kom hem åt satte mig víd datan och sen tv'n.
Och nu är jag så sjukt trött och har redan packat väskan till i morgon och lagt fram lite annat , så nu ska jag faktiskt försöka hitta en ny bok , läste ut den jag fick på gotland på 2 dar.Ja som ni förstår så gillar jag att läsa fråga inte varför det är bara så kul på något sätt. Men nu fick ni reda på det. Kommer sova som en stock i natt som alla andra nätter med min underbara kattis Electra , usch jobbig katt i sängen. men godnattis .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0